Getty Images: Jak prawidłowo korzystać z nowych darmowych obrazów

Nowa bezpłatna usługa Getty Images: COMPUTER BILD wyjaśnia, co musisz wiedzieć! Zaskakująca zmiana wizerunku czy nowy model biznesowy? Amerykańska agencja fotograficzna Getty Images nie została jeszcze uznana za organizację charytatywną: Ci, którzy używali zdjęć bez pytania, często otrzymywali list od swojego prawnika szybciej, niż by sobie tego życzyli. Teraz nagle i całkowicie bezpłatnie gigant obrazu udostępnia dużą część swojego archiwum do użytku prywatnego – co za tym stoi? COMPUTER BILD pokazuje, jak osadzić darmowe obrazy i na co należy zwrócić uwagę.Jak osadzić bezpłatne obrazy Getty Images Mogą być używane od razu bezpłatnie i stosunkowo łatwo można je osadzić na stronie głównej lub blogu. Warunek wstępny: Zdjęcia mogą być wykorzystywane online wyłącznie do celów niekomercyjnych. Powinieneś być tego świadomy przed skorzystaniem z usługi. Na przykład, jeśli prowadzisz bloga finansowanego z reklam, nie możesz bezpłatnie umieszczać w nim obrazów. Sam Getty pozostaje niejasny w definicji „reklamy" w warunkach użytkowania, ale teoretycznie wbudowany baner reklamowy Amazon może wystarczyć, aby blog został uznany za komercyjny. Obrazy finansowane z reklam Getty Images przyznaje sobie również prawo do wyświetlania reklama na osadzonym obrazie. Chociaż ta funkcja jeszcze nie istnieje, można ją aktywować w dowolnym momencie, podobnie jak w przypadku osadzonych filmów z YouTube. Więc Getty w końcu zarabia pieniądze dzięki darmowym zdjęciom - i tak koło się zapełnia. Ponadto firma zastrzega sobie prawo do gromadzenia danych w związku z wykorzystaniem osadzonego obrazu. Dostępne są bezpłatne bazy zdjęć5 zdjęć.Te portale oferują darmowe obrazy Możliwość legalnego znalezienia naprawdę fajnych zdjęć na własny blog lub stronę główną. Nie jest to jednak za darmo, nawet jeśli nie płyną żadne pieniądze: Getty zachowuje pełną kontrolę nad obrazami, może umieszczać reklamy, zbierać dane lub usuwać nagrania w dowolnym momencie. Osadzone obrazy należy zatem traktować bardziej jako pożyczkę. Powinieneś również wcześniej dokładnie sprawdzić swoją witrynę lub blog pod kątem reklam, aby uniknąć klasyfikacji komercyjnej - zaoszczędzi to wiele kłopotów.

Write a Comment